EpilepsieNL verstoort outdoor reclame van Ocean Outdoor

Afgelopen vrijdag werden ruim 200 digitale outdoor schermen door heel Nederland gedurende de hele dag random verstoord. Ruim 1 miljoen mensen zagen deze disruptieve boodschap van EpilepsieNL. Hiermee maakt de organisatie voelbaar wat de 200.000 Nederlanders met epilepsie en hun omgeving dagelijks voelen: epilepsie verstoort levens. De verstoring werd gevolgd door een oproep om te doneren op epilepsie.nl.

Dit partnership met Ocean Outdoor is voor EpilepsieNL de aftrap van de campagne ‘Epilepsie verstoort levens’. Met deze campagne zet EpilepsieNL een nieuwe koers in met verschillende disruptieve formats die de verstorende werking van epilepsie op ludieke wijze over de bühne brengen. “Zo verstorend als de werking van epilepsie is in het dagelijks leven, zo disruptief gaan wij onze fondsen werven. We zoeken daarin nadrukkelijk de samenwerking met bedrijven en mediapartijen die het net als wij graag net even anders doen en openstaan voor onderscheidende partnerships. Deze samenwerking met Ocean Outdoor is hier een prachtig voorbeeld van.” Aldus Joost Wijnhoud, directeur van EpilepsieNL.

Meindert van den Heuvel, directeur van Ocean Outdoor, sluit zich hier volmondig bij aan. “Wij houden als Ocean Outdoor van disruptieve campagnes en dit verhaal klopt van alle kanten. Met veel plezier hebben wij dan ook meegewerkt aan deze random verstoring van ons digitale outdoor netwerk en we moedigen adverteerders en andere mediaplatformen aan om zich hier ook voor open te stellen”.

Bron: EpilepsieNL